Select Sidearea

Populate the sidearea with useful widgets. It’s simple to add images, categories, latest post, social media icon links, tag clouds, and more.

hello@youremail.com
+1234567890
Beheer uw opvanglocaties

Beheer in enkele klikken al uw opvanglocaties in uw gemeente voor vluchtelingen- en statushouders. Eén overzichtelijk beheersysteem. 

Bewonersregistratie

Registreer-, verhuis- en beheer  slaapplaatsen snel en overzichtelijk binnen uw opvanglocaties. Makkelijk beheren van bewoners.

Informatiebeveiliging

Wij voldoen aan de IT-voorzieningen en de processen te voldoen aan de normen uit de Baseline Informatiebeveiliging Overheid (BIO).

Verhuisverzoeken

Verhuis bewoners makkelijk middels het interne communicatiesysteem tussen verschillende locaties en communiceer met andere locatie managers.

Beheersoftware voor gemeentes 

Wij zijn gespecialiseerd in beheersoftware voor opvanglocaties voor o.a. vluchtelingen en statushouders. Beheer uw locaties van slaapkamer tot brandveiligheid en van schademeldingen tot logboeken per locatie. 

Interesse naar de uitgebreide mogelijkheden of een demo?

qodef-fullwidth-slider

Rechtensysteem voor elke medewerker

Elke medewerker zijn eigen rechten en werksysteem met functies. Bepaal zelf wie wat mag inzien, aanpassen of verwijderen.

Naast onze standaard oplossingen leveren wij tevens maatwerk. Wij komen graag met u in contact om uw wensen te bespreken.

Software voor opvanglocaties

Gemaakt voor- en door mensen die actief zijn in huisvesting. Eén veilig systeem waardoor u tijd bespaart en voldoet aan overheidsvoorschriften.

a

Wie wordt gehuisvest op welke locatie? Dat is met name voor gemeentes belangrijk om goed en correct te registreren. In de software van Fortea kunt u uw bewoners registreren en koppelen aan een bepaalde slaapkamer die voldoet aan uw wensen.  U heeft een duidelijk overzicht van bewoners per locatie en per slaapkamer.

U verhuis een bewoner en  contactgegevens in één simpele klik naar een andere locatie. Dat is handig!

Elke locatie heeft een eigen logboek voor gebeurtenissen. Niets blijft onopgemerkt middels deze logboekfunctie.

 

Collega's on locatie managers werken in hetzelfde systeem om overzicht te creëren. U houd uw locatie 100% onder controle en werkt niet meer met losse e-mails. 

 

 

Schademeldingen kunt u in ons systeem eenvoudig registreren. U plaatst simpel en snel een reparatieverzoek of schade die in de "to do list" komt te staan. Als de schade is opgelost kunt u deze loggen onder uw locatie. 

 

Zaken worden zo niet vergeten of niet opgepakt. De software van Fortea maakt u het makkelijk. 

Maak zelf een inspectierapport op locatie binnen enkele minuten. De gegevens slaat u automatisch op in PDF waardoor deze snel te versturen is naar derden. Wilt u het document later aanpassen, dan is dat mogelijk. 

De inspectierapporten worden automatisch geregistreerd onder uw locatie en is direct inzichtelijk voor collega's indien gewenst.

 

Werk met telefoon, tablet of PC, ons systeem is compatible met alle apparaten..

Software samen met gemeentes ontwikkeld!

Met feedback van meerdere gemeentes is onze software ontwikkeld. Werk niet langer in Excel en maak kennis met Fortea! Beheer uw locaties op een veilige manier met één compleet systeem.

Handig in gebruik

Iedereen kan werken met Fortea Software, er is geen computerkennis voor nodig, Werk overzichtelijk in één systeem met al uw collega’s

Een eigen werkomgeving

Eén systeem en inlogportaal voor iedereen. Bepaal zelf wie inzicht heeft in welke bestanden en tabbladen en welke rechten hij of zij heeft. 

Registratie- en wetgeving

Als huisvester dient u te voldoen aan huidige regelgeving. Onze software is gecontroleerd en reeds in gebruik door gemeentes. We komen graag met uw gemeente in contact.